piątek, 4 października 2013

No i balangę szlag trafił !!



*





Jestem chora bo Weronika też jest chora i ja się od niej zaraziłam ....... chyba. Boli mnie gardło , mam katar i cała jestem pokręcona. Nie znoszę tego. Bardzo rzadko choruję - myślałam że mnie nie weżmie to choróbsko, a tu jaka niespodzianka. Wybiło mi 100.000 wejść miała być w domu balanga. Torcik i jakaś popitka i co ? gości zaprosiłam - trzeba będzie odwołać :)

 

 









Na szczęście Maciek nie jest chory - on tylko mi towarzyszy - bardzo lubi poleżeć pod kołderką :)

 












Nie martwcie się ja na pewno nie umrę nie zrobiłabym Wam tego :)

 

 








7 komentarzy:

  1. syropek z cytryny czosnku io miodu !!! wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cos jest na rzeczy i to miedzynarodowo, jakis wirus zaatakowal zajadle cala Europe. Wszyscy chodza zasmarkani, wszedzie Gile-pedofile, nawet w nosie, a w oskrzelach rzezaczka. Nie jestes osmaotniona w cierpieniach, Grazynko. Kuruj sie i wracaj szybko do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie te Gile - Pedofile jak grzyby po deszczu zaczęły się pojawiać. Mam zamiar wrócić :)

      Usuń
  3. ~u nas podobnie jak na pierwszym zdjęciu - wszyscy chorzy tylko koty powera maja że hej!
    :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń